Allcon

Nowa inwestycja mieszkaniowa – Domy pod Koroną

Allcon, jedna z największych firm deweloperskich w Trójmieście, potrzebowała pomocy w stworzeniu spójnej wizerunkowo kampanii swojej najnowszej inwestycji. Naszym zadaniem było zaprojektowanie unikatowego logotypu oraz materiałów promocyjnych.

GDAŃSK MA DOM POD MURZYNKIEM, PRAGA DOM POD ZŁOTĄ STUDNIĄ, A MORENA DOMY POD KORONĄ

Na przełomie XVIII i XIX wieku, niejeden polski dom posiadał na elewacji nazwę i symboliczne dekoracje: godło, rzeźby i sylwetki ludzi. Były one nie tylko ozdobą domów, przede wszystkim zastępowały numerację, często wskazywały także rodzaj prowadzonej działalności. Nazwa inwestycji „Domy pod koroną” nawiązuje do historycznej tradycji identyfikacji budynków.

Przy projektowaniu logotypu wykorzystaliśmy kształty architektoniczne budynków. Wybraliśmy kolory wiodące elewacji: stalowy oraz ciemnopomarańczowy.
Nietuzinkowy charakter inwestycji został podkreślony użyciem materiałów marketingowych o wyjątkowych walorach: w tym między innymi folder o niestandardowym formacie 42 x 42 cm zdobiony lakierem punktowym.
Autorski projekt mapy pozwolił na ukazanie lokalizacji inwestycji i jej otoczenia w atrakcyjny i spójny wizualnie sposób.
Marketing zewnętrzny inwestycji zapewniliśmy poprzez akcję billboardową w strategicznych punktach miasta.